dimarts, 1 de novembre del 2011

Qui ets, tu?

El dia 25 d'octubre vam fer a COED una exposició d'imatges per a una activitat anomenada "Qui ets, tu?". Vam haver de fer una redacció d'un company de la classe i desprès mitjançant una fotografia feta per nosaltres mateixos i una frase concreta descriure una de les característiques d'aquella persona.

Aquesta activitat ens ha servit tant per conèixer una mica més els companys com per perdre la vergonya davant de tots ja que cadascú havia d'explicar la seva fotografia i el per què l'havíem relacionat amb aquella persona.

Jo vaig descriure a l'Anna Pèrez i la meva fotografia va ser aquesta:




Vaig decidir fer-li aquesta fotografia a l'Anna perquè una de les coses que més li agrada és la dansa clàssica, concretament el ballet.
Penso que el ballet transmet molta dolçor i tranquil·litat, ja sigui per la música com per els moviments d'aquest ball que són molt suaus, dolços.

Per això vaig decidir posar aquesta frase: Les puntes et transmeten a tu el que tu transmets a tothom: dolçor i tranquil·litat.










Altres de les imatges de l'exposició van ser les següents: 




Maria Royuela



Núria Rubí



Judit Rué

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada